Аутсорсинг бухгалтерії не для всіх!

Чому аутсорсинг бухгалтерії не для всіх?

Рішення для бізнесуПрактика показує, що при схожих потребах у веденні обліку, логіка і підхід до вирішення завдань по веденню бухгалтерського та податкового обліку у багатьох представників малого та середнього бізнесу відрізняється кардинально. Наведемо кілька портретів сучасних бізнесменів в реаліях України.

1. Кому потрібно дешево і все безкоштовно — робить все сам!

Вивчає і набиває по ходу шишки. Тобто витрачає свій час на створення документів, їх друк і відправку контрагентам. А також створює і проводить платежі, відображає рух в книзі обліку доходів і витрат, будучи підприємцем. Обов’язково необхідно буде спробувати різні програми обліку та складання звітності. І так далі…

Але керівник міг би і повинен витрачати цей час на розвиток свого бізнесу. А саме, залучати нових клієнтів, думати більше про підвищення продажів, проаналізувати показники діяльності та спланувати більш ефективне використання ресурсів і можливостей для бізнесу. Міг би, але не встиг! Так як потрібно було розбиратися з паперами і звітами. Що ж, для мікро-бізнесу і деяких підприємців може це рішення оптимізує витрати. Це їх вибір.

2. Хто розуміє скільки в результаті коштує “безкоштовний бухоблік”, але хочуть заощадити.

Такі керівники залучають через знайомих або за оголошеннями на OLX стороннього бухгалтера, який ймовірно знає як і вміє вести бухгалтерію. Принаймні, хочеться в це вірити. Та перевірити кваліфікацію досить складно. Так, таке рішення обходиться не безкоштовно, але досить дешево, пропозицій достатньо багато. Але для довгострокової роботи це не надійно. Немає ні контролю, ні гарантій, що бухоблік вестиметься правильно і в повному обсязі. Такого бухгалтера просто не буде кому проконтролювати і вчасно попередити про ризики отримання штрафів в майбутньому. Це найпоширеніше рішення “поки грім не вдарить”. Такі бізнесмени в результаті мають свій “сад граблів”. На гіркому досвіді переконуються, що ггарантії і відповідальність за порядок ведення бухобліку та сплати податків важливіше початкової економії на фахівцях.

3. Штатний бухгалтер або відділ бухгалтерії.

Доводиться платити по максимуму, якщо брати в штат головного бухгалтера. Можливо знадобиться ще і помічник на первинку. А також бухгалтер з кадрів та нарахування зарплати. Тільки на оклади цим фахівцям змушені платити в місяць десятки тисяч гривень. А якщо врахувати реальні сукупні витрати на робочі місця в офісі і податки з цих співробітників. При цьому не забути про витрати на ПЗ, пресу, канцтовари. У підсумку виявляється більше на 50-60% від сум окладів. Тобто не один десяток тисяч гривень на місяць становлять витрати на команду бухгалтерів. Ви точно впевнені, що це потрібно вашому бізнесу?
До речі, і з економією часу на свою бухгалтерію буде не так, як очікуєте. Так як від бухгалтера, який поруч сидить в офісі, завжди буде багато питань і дискусій. Щоб показати свою значимість і виправдати ті витрати на бухгалтерський відділ, які вони вважають важливими. А питання контролю якості ведення бухгалтерії залишаються як і раніше. Як відбирали і тестували компетенції людини, яку взяли на посаду головного бухгалтера? Хто може перевірити і гарантувати безпомилковість його роботи? Зробити оцінку ризиків для компанії? Знову змушені будете переплачувати ще й аудиторам за перевірки? Давайте серйозніше …

Це те, що пропонуємо наша команда. Отримати всі бухгалтерські послуги з гарантіями від надійної компанії.

Для сучасного керівника, який правильно мислить, планує та бажає:

  • мінімізувати податкові ризики
  • отримати гарантії повної відповідальності
  • оптимізувати бізнес-процеси для більшої ефективності
  • приділяти більше часу стратегічному плануванню розвитку бізнесу
  • досягати кращих результатів і випереджати своїх конкурентів

Давайте разом розглянемо кілька прикладів:

  • чи будете Ви з нуля створювати свій транспортний відділ для доставки товарів або укладете договір на аутсорсинг логістики з Нова Пошта або іншою службою доставки?
  • створите Ви свій IT-відділ з гучними серверами і штатом “комп’ютерників” або укладете договір з провайдером, хостинг-майданчиком і IT-компанією для обслуговування всієї офісної техніки на аутсорсинг IT-послуг?
  • чи будете вибирати затратний шлях зі штатним відділом бухгалтерів або ж оберете Бухгалтерський Аутсорсинг?

Відповідь очевидна — сучасний темп розвитку вимагає використання аутсорсингу тих процесів, які не є основною діяльністю компанії і які будуть працювати краще, надійніше і фінансово вигідніше.