Відновлення бухгалтерського і податкового обліку

Це не просто додаткова послуга. Як показує практика – це цілий комплекс робіт за певний період. Як правило, це необхідно для приведення в порядок всієї первинної документації та коректного відображення діяльності компанії в обліковій базі даних. А також для перерахунку сум податків і для подачі корегуючої звітності.

восстановление бухгалтерского и налогового учета

Що головне в бухобліку?

Всім відомо, що успішний бізнес не може працювати без правильно організованих процесів. А також без контролю і обліку діяльності компанії. А що головне в обліку? Щоб процес був безперервним. Чим менше збоїв, тим легше і швидше можна привести все в порядок. І не потрапити під штрафні санкції податкової.

Буває, що підприємці, поки новий бізнес не набрав обертів, пробують економити на обліку і самостійно ведуть бухгалтерію. Інші залучають знайомих або користуються послугами бухгалтерів по оголошеннях. «Адже вам не складно, тут зовсім небагато…» Так, у цих варіантів є перевага – мінімальні витрати на облік. Але, не оцінивши ризики такого вибору, рано чи пізно вони стикаються з перевіркою і несподіваними питаннями податкової. А що толку пред’являти претензії знайомому? Адже у нього немає ніякої відповідальності. Та й за власні помилки питати теж ні з кого.

Коли може знадобитися відновлення бухобліку?
  • Якщо діяльність компанії була припинена і звіти не здавалися
  • Виявлена недостача коштів або неповні дані в звітах керівництву
  • Якщо пробували вести облік самостійно, упустивши деякі вимоги законодавства
  • Коли попередній бухгалтер пішов, не передавши коректно документи і базу
  • Або коли стало зрозуміло, що ваш бухгалтер таки не справляється зі своїми обов’язками
  • Якщо частина документів була загублена, знищена або просто некоректно проведена через незнання
  • І навіть якщо Вам повідомили про майбутню податкову перевірку, а впевненості немає, що все в порядку
Послугу відновлення бухобліку можна замовити навіть якщо:
  • відсутня облікова база 1С
  • частково втрачені документи або контакти контрагентів
  • немає зв’язку з колишнім бухгалтером або керівником
  • терміни перевірки підтискають

Не маєте часу читати? Запитайте менеджера!

Так можна швидше отримати потрібні відповіді, просто зателефонувавши

Як виконується відновлення бухобліку?

За погодженням із замовником, можливо як повне відновлення за певний період, так і часткове, наприклад, певних ділянок обліку.

На практиці, після звернення клієнта, ми приступаємо до виконання в наступному порядку:

  • Оцінюємо стан обліку, бази даних і обсягу робіт по відновленню. Це безкоштовно.
  • Погоджуємо з Вами вартість і укладаємо договір.
  • Після оплати приймаємо і перевіряємо наявну первинну документацію, звітність і облікову базу.
  • Створюємо документи яких бракує і відображаємо їх в обліковій базі даних.
  • Проведемо звірку з контрагентами.
  • Перевіряємо нарахування та сплату податків.
  • Готуємо і здаємо коригувальні звіти за минулий період.
  • Надаємо звіт про виконану роботу.

Результат відновлення бухобліку

  • порядок в документах, бухгалтерському та податковому обліку підприємства
  • коректне відображення діяльності в обліковій базі
  • вірно нараховані та сплачені податки за минулий період

Вартість послуги відновлення бухобліку зазвичай еквівалентна вартості бухгалтерського обслуговування за той же період. Для індивідуального розрахунку і оцінки обсягів робіт Ви можете звернутися до нас будь-яким зручним для Вас способом.

Block "otrimati-konsultacziyu-buh" not found