Відновлення бухгалтерського і податкового обліку

Це не просто додаткова послуга. Як показує практика – це цілий комплекс робіт за певний період. Як правило, це необхідно для приведення в порядок всієї первинної документації та коректного відображення діяльності компанії в обліковій базі даних. А також для перерахунку сум податків і для подачі корегуючої звітності.

восстановление бухгалтерского и налогового учета

Що головне в бухобліку?

Всім відомо, що успішний бізнес не може працювати без правильно організованих процесів. А також без контролю і обліку діяльності компанії. А що головне в обліку? Щоб процес був безперервним. Чим менше збоїв, тим легше і швидше можна привести все в порядок. І не потрапити під штрафні санкції податкової.

Буває, що підприємці, поки новий бізнес не набрав обертів, пробують економити на обліку і самостійно ведуть бухгалтерію. Інші залучають знайомих або користуються послугами бухгалтерів по оголошеннях. «Адже вам не складно, тут зовсім небагато…» Так, у цих варіантів є перевага – мінімальні витрати на облік. Але, не оцінивши ризики такого вибору, рано чи пізно вони стикаються з перевіркою і несподіваними питаннями податкової. А що толку пред’являти претензії знайомому? Адже у нього немає ніякої відповідальності. Та й за власні помилки питати теж ні з кого.

Коли може знадобитися відновлення бухобліку?
  • Якщо діяльність компанії була припинена і звіти не здавалися
  • Виявлена недостача коштів або неповні дані в звітах керівництву
  • Якщо пробували вести облік самостійно, упустивши деякі вимоги законодавства
  • Коли попередній бухгалтер пішов, не передавши коректно документи і базу
  • Або коли стало зрозуміло, що ваш бухгалтер таки не справляється зі своїми обов’язками
  • Якщо частина документів була загублена, знищена або просто некоректно проведена через незнання
  • І навіть якщо Вам повідомили про майбутню податкову перевірку, а впевненості немає, що все в порядку
Послугу відновлення бухобліку можна замовити навіть якщо:
  • відсутня облікова база 1С
  • частково втрачені документи або контакти контрагентів
  • немає зв’язку з колишнім бухгалтером або керівником
  • терміни перевірки підтискають

Не маєте часу читати? Запитайте!

Так можна швидше отримати потрібні відповіді

Як виконується відновлення бухобліку?

За погодженням із замовником, можливо як повне відновлення за певний період, так і часткове, наприклад, певних ділянок обліку.

На практиці, після звернення клієнта, ми приступаємо до виконання в наступному порядку:

  • Оцінюємо стан обліку, бази даних і обсягу робіт по відновленню. Це безкоштовно.
  • Погоджуємо з Вами вартість і укладаємо договір.
  • Після оплати приймаємо і перевіряємо наявну первинну документацію, звітність і облікову базу.
  • Створюємо документи яких бракує і відображаємо їх в обліковій базі даних.
  • Проведемо звірку з контрагентами.
  • Перевіряємо нарахування та сплату податків.
  • Готуємо і здаємо коригувальні звіти за минулий період.
  • Надаємо звіт про виконану роботу.

Результат відновлення бухобліку

  • порядок в документах, бухгалтерському та податковому обліку підприємства
  • коректне відображення діяльності в обліковій базі
  • вірно нараховані та сплачені податки за минулий період

Вартість послуги відновлення бухобліку зазвичай еквівалентна вартості бухгалтерського обслуговування за той же період. Для індивідуального розрахунку і оцінки обсягів робіт Ви можете звернутися до нас будь-яким зручним для Вас способом.

Block "otrimati-konsultacziyu-buh" not found