Контроль Ведення Бухгалтерського обліку
Це важливий етап роботи бухгалтерської компанії, яка дає гарантії і несе повну відповідальність за свою роботу.
Що пропонують аудиторські та консалтингові компанії
Найчастіше багатопрофільні аудиторські і консалтингові компанії виділяють напрямок по веденню бухгалтерського обліку як не пріоритетний. І це очевидно, адже їх основна діяльність – це проектні і разові роботи по проведенню обов’язкового аудиту для великого бізнесу. А також з надання юридичних та консалтингових послуг. Аудиторська перевірка тягне за собою значні витрати за часом і бюджету кампанії. При цьому знижує ефективність бізнес процесів. І лише деякі визнають, що монотонний і постійний процес ведення бухгалтерії їм до душі.
Ваша Бухгалтерія
Наша компанія якраз і відрізняється тим, що ми сфокусовані саме на якісному веденні бухобліку для бізнесу. Для цього ми забезпечили трирівневий контроль роботи без додаткових витрат для наших клієнтів:
1. Первинна документація
Бухгалтер або помічник бухгалтера перевіряє правильність оформлення первинних документів. А після проводить їх в обліковій базі
2. Звітність
Провідний бухгалтер контролює роботу помічника. Та готує і здає звітність по кожній компанії відповідно до регламенту
3. Аудит, консалтинг
Штатний аудитор контролює провідних бухгалтерів. А також консультує їх щодо нестандартних або спірних, з точки зору податкової, ситуацій
Підсумки перевірки по кожному клієнту надходять керівництву для підтвердження якості наданих бухгалтерських послуг.
В підсумку:
У 2-3 рази надійніше штатного головного бухгалтера
Який часом сам приймає суб’єктивні рішення з обліку. І яким керівництво інтуїтивно довіряє, сподіваючись уникнути можливих негативних наслідків.
У 2-3 рази вигідніше штатного бухгалтера
Для невеликих компаній (до 100 співробітників), динаміка роботи яких схильна до сезонних або зовнішньоекономічних коливань. Переконатися в цьому просто – отримайте спеціальну пропозицію для Вашого бізнесу.
Перевірка стану бухобліку
Як правило, це дає можливість своєчасно виявляти помилкові або сумнівні операції і виправляти їх, за узгодженням з керівництвом клієнта. А якщо вчасно не виявити помилки в бухобліку, то надалі вони можуть вплинути на податкові та / або фінансові ризики компанії. Регулярність внутрішніх перевірок дозволяє значною мірою зберігати спокій і впевненість наших клієнтів у подальшому успішному розвитку їх бізнесу.